W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI NALEŻY ZMIEŚCIĆ SWOJĄ STOPĘ.
JEŻELI ORYGINALNE USTAWIENIE JEST NIEWYSTARCZAJĄCE, BO STOPA NP. NUMER 45 TO MOŻNA PRZESTAWIĆ ZAPIĘTEK
ABY TEGO DOKONAĆ, NALEŻY POLUZOWAĆ WSKAZANE ŚRUBKI I PRZESUNĄĆ PASEK „ZAPIĘTKI”
NARTOROLKI MAJĄ MOŻLIWOŚĆ REGULOWANIA ŚRODKA CIĘŻKOŚCI PRZEZ ZMIANĘ MOCOWANIA KOŁA – OD NAJNIŻEJ POŁOŻONEGO DO NAJWYŻEJ
SKAJKI NAJBARDZIEJ STABILNE SĄ GDY ŚRUBA PRZECHODZĄCA PRZEZ KOŁO JEST W NAJWYŻSZYM PUNKCIE PRZEZ CO RAMA NARTOROLKI JEST NAJBLIŻEJ ZIEMI. TAKIE USTAWIENIE POLECANE JEST OSOBOM ZACZYNAJĄCYM PRZYGODĘ Z NARTOROLKAMI, OSOBOM BUDUJĄCYM POCZUCIE RÓWNOWAGI.
ŚRODKOWE USTAWIENIE PRZEZNACZONE JEST DLA OSÓB, KTÓRE LEPIEJ „TRZYMAJĄ PION”, MAJĄ ZA SOBĄ SPORO KILOMETRÓW I CHCĄ JEŹDZIĆ POZA DOBRYMI TRASAMI – CZYLI WSZĘDZIE. PODNIESIENIE ŚRODKA CIĘŻKOŚCI ZWIĘKSZA PRZEŚWIT MIĘDZY ZIEMIĄ A RAMĄ NARTOROLEK CO UMOŻLIWIA PRZEJEŻDŻANIE PRZEZ PATYKI, KAMIENIE – NIERÓWNOŚCI, BEZ RYSOWANIA PODWOZIA.
NAJNIŻSZE USTAWIENIE DAJE NAJWIĘKSZY PRZEŚWIT, NAJMNIEJSZĄ STABILNOŚĆ. TO USTAWIENIE JEST RZADKO WYKORZYSTYWANE.
POKAZUJĄC OPONĘ TRZEBA O NIEJ WSPOMNIEĆ – ZALECANE CIŚNIENIE POWINNO BYĆ UTRZYMYWANE NA POZIOMIE 70 PSI (5 BAR). NALEŻY SPRAWDZAĆ CIŚNIENIE Z CZĘSTOTLIWOŚCIĄ DO 2 TYGODNI, GDYŻ JAZDA NA MNIEJSZYM CIŚNIENIU JEST BARDZIEJ OPORNA.
OPONY NALEŻY RÓWNOMIERNIE ZUŻYWAĆ !!!
ABY TEGO DOKONAĆ, NIE TRZEBA ZMIENIAĆ OPON!! WYSTARCZY ZMIENIĆ STRONĘ TRZYMANIA ŁYDKI – CZYLI POLUZOWAĆ MOTYLEK ZA ŁYDKĄ I PRZEKRĘCIĆ ELEMENT TRZYMAJĄCY ŁYDKĘ O 180 STOPNI.
DRUGA REGULACJA STABILNOŚCI NARTOROLEK TO ZMIANA USTAWIENIA WYCHYLENIA ŁYDKI.
WSZYSTKIE MODELE V9 POSIADAJĄ MOTYLEK ZA ŁYDKĄ DZIĘKI KTÓREMU, KAŻDY PRZED PIERWSZĄ JAZDĄ ORAZ W TRAKCIE, POWINIEN POPRAWIAĆ TE USTAWIENIE – TAK DŁUGO BY UZYSKAĆ WRAŻENIE, ŻE NARTOROLKI „NIE SKOSUJĄ”, PROWADZĄ SIĘ PROSTO. BUDOWA NASZEJ PRAWEJ I LEWEJ STRONY NIE JEST SYMETRYCZNA, CZĘSTO RÓWNIEŻ „W ŁYDKACH” DLATEGO GDY UŻYTKOWNIK PORUSZAJĄCY SIĘ NA NARTOROLKACH MA WRAŻENIE, ŻE SPRZĘT WYRZUCA GO NA ZEWNĄTRZ LUB ŚCIĄGA DO ŚRODKA, MOŻE, ZMIENIAJĄC POŁOŻENIE MOTYLKA – WYCHYLENIE MOCOWANIA ŁYDKI – WYELIMINOWAĆ SKOSOWANIE, UZYSKAĆ LEPSZĄ STABILNOŚĆ.
UWAGA!! JAK ROZPOZNAĆ KTÓRA NARTOROLKA LEWA, KTÓRA PRAWA!!??
ZDJĘCIE OBRAZUJE LEWĄ NARTOROLKĘ. STANOWI O TYM (TYLKO) TYLNY ELEMENT OKALAJĄCY ŁYDKĘ. JEŻELI BARDZIEJ WYSTAJĘ Z LEWEJ STRONY TO – NA LEWĄ NOGĘ.
REJESTRACJA NARTOROLEK NA www.skike.com
.
.
.
Jestem bardzo zadowolony z obsługi. Pełna profeska, polecam.
Witam serdecznie.
Klientką Cross – skating pl jestem od niedawna, lecz mogę ten sklep jak najbardziej, z całego serca polecić. Ogromny wybór i atrakcyjne ceny sprawiają, iż każdy znajdzie coś dla siebie. Dzięki życzliwości Pana Arka kupiłam najfantastyczniejsze nartorolki na świecie. Jakość obsługi na najwyższym poziomie. Dzięki przesłanym filmom szkoleniowym mam nadzieję na szybkie opanowanie podstaw.
Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów.
Minęło trochę czasu. Jestem ultra ciekawy jak idzie? Filmy przydały sie? Obserwuje Pani kanał Instagram (cross_skating_pl) oraz albo YouTube?
Hejka. Drugi dzień posiadania i drugi dzień doświadczeń. Jest tak, że nie zrażam się po delikatnej utracie równowagi. Jak już pisałem, przy najniższym poziomie podwozia, ustawienie hamulca jest problematyczne dla stylu klasycznego. Co do instrukcji i identyfikacji prawej lub lewej. Mocniej wystający element trzymający łydkę jest wyznacznikiem, jednak by równomiernie zużywać oponę, poleca się obrót o 180 st. czyli sytuacja będzie odwrotna 😀